onsdag 12 april 2017

Snart dags

Eller rättare sagt sent. För deklaration? Nej den gjorde man bort i söndags. I god tid. Vad som gäller framöver är något nödvändigt men ändå jobbigt - däckskiftet på bilen. Man har det man behöver men det känns ändå som att det är jobbigt. Skön känsla när det är gjort och bara fördelar för då är den redo för vår och sommar fram till hösten och vintern då det är dags igen men då måste man fixa nya dubbisar och antagligen fräschat upp fälgarna. Det får bli en lämplig uppgift på semestern. Trist att man inte kom på däckskifte i helgen som var men men.

1 kommentar:

  1. Jag vill vara ensam. Så är det bara. Jag vill inte besöka någon eller några, inte heller ha några som helst besök. Ensamhet är bäst och skönast! Litar inte på någon alls, föddes till en värld där andra ska bestämma hur jag ska vara och göra - I HELVETE HELLER!!!!!! De alla kan brinna och dö, förintas så att jag slipper dem alla. Så är det och så förblir det till den dagen jag är borta från jordytan. Så var det utrett och klart.

    SvaraRadera