måndag 11 april 2022

Ger Och Tar

Där satt den som den skulle. Äh, samma gamla svar. Jag tröck ner den i botten jag bars ger och tar...

Jag ger och tar jag ger och tar jag ger och tar mitt liv. Ger och tar jag ger och tar jag ger och tar mitt liv.
Jag söker efter blodet som gör mig stark jag sitter som på nålar här är osäker mark

Jag ger och tar jag ger och tar jag ger och tsr mitt liv ger och tar jag ger och tar ger och tar mitt liv...
Bästa vän med döden jag säg mon amor de vita kommer att segra det bara kommer och går...

Jag ger och tar jag ger och tar jag ger och tar mitt liv. Ger och tar jag ger och tar jag ger och tar mitt liv...LIV!
Text av Tik pojkarna. ©1980 Marilla.

Köpte traditionell Portello och Crush vattenmelon ny smak! Intressant prova nytt c hur de lyckats eller misslyckats. En Hershey's cookie 'n' creme blir sällan fel. Cannabis.
Frobbe Froman, Peter Ericsson, Henry.
Så tidlös och skön musik! För de medvetna.

2 kommentarer:

  1. Crush vattenmelon vad man befarade knappt arom av vattenmelon så de misslyckades starkt och någon fruktjuice var det aldrig frågan om. Citron lååångt mycket bättre! Då är Bonaqua 100% bättre.

    SvaraRadera
  2. Oavsett vad mindre bemedlade uttrycker så är Bitch Boys bara bäst! Just den plattan är ett mästerverk 42 års lyssningar säger det mesta. Trist att andra albumet ens fick se dagens ljus! Meb som ordspråket lyder Underbart r kort! Stämmer tyvärr i åtskilliga fall

    SvaraRadera